Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Men sicken SK(IT) kalender. Materiell konsumption och zero reserelaterat feån ett flygbolag.
Nåja, nu är det webbshoppens julkalender och inte SAS egna, även om det är med deras varumärke inblandat. Att det var materiell konsumtion det handlade om var förväntat från min sida, men själv hoppas jag på mer reserelaterad materiell konsumtion, såsom resväskor och liknande. Antar att det inte kommer att hända.
Bättre var det häromåret(?) när Eurobonus körde en egen kalender, då var det flera bra erbjudanden.

(Sen ett ord från språkpolisen till fler än bara dig på forumet, konsumtion stavas utan ”p” på svenska :) )

Snacka om antiklimax.... här hoppas man på spännande erbjudanden och så är det bara en massa bjäfs... :(
Når kom det senast ett intressant erbjudande från *eurobonus shop*?

Det intressantaste i det mailet var väl dubbla poäng på Samsung fram till 1 Dec. Gällde ju sedan oktober, men jag hade missat det..

Eurobonus marknadsavdelning saknar verkligen motstycke i västvärlden 2018 känner jag idag. Är detta det bästa de kunnat rafsa ihop........ Inte ett sunket samarbete med SAS på nåt sätt. Kreativt måste ju EB kontoret begått Harakiri.....

Sakta i backarna... I mailet som skickades ut för anmälan står det att det ska komma "bonusresor och fantastiska rabatter"... På bilden finns till och med SAS biljetter.

Skärmavbild 2018-12-01 kl. 11.23.59.png

Sakta i backarna... I mailet som skickades ut för anmälan står det att det ska komma "bonusresor och fantastiska rabatter"... På bilden finns till och med SAS biljetter.

Visa bifogad bild 82427

Den där är skriven av SAS jurister. Man ska luras att tro att det står:

Erbjudanden på:
  • Exklusiva produkter
  • Bonusresor
  • Fantastiska rabatter

Men i själva verket så menar de.
  • Erbjudanden på exklusiva produkter
  • Bonusresor
  • Fantastiska rabatter

Eftersom du får poäng som du kan använda till bonusresor när du köper porslinet så håller de ju vad de lovar.

Väldigt bra jobbat! Snyggt!

Men sicken SK(IT) kalender. Materiell konsumption och zero reserelaterat feån ett flygbolag.
Funkar dock bra i linje med SAS framtidsvision, flyg inte med oss för poäng får ni inte mer, men handla materiella saker genom vår shop så kommer (flyg) poängen...

Inte från ett flygbolag, från Eurobonus :)
Håller med om besvikelsen!

Toppen