Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Hur tjänar man bäst de 2500p från Tre idag? Antar kontantkort är uteslutet.
Tjäna 2 500 poäng med Tre

Tre erbjuder prisvärda paketeringar av abonnemang. När du väljer Tre ingår dessutom surf på musikstreaming, 3Skicka surf, och WiFi-samtal. Idag tjänar du 2 500 EuroBonus Extrapoäng som ny kund. Normalt 1 250 poäng.

”paketeringar av abonnemang”

Tjäna 2 500 poäng med Tre

Tre erbjuder prisvärda paketeringar av abonnemang. När du väljer Tre ingår dessutom surf på musikstreaming, 3Skicka surf, och WiFi-samtal. Idag tjänar du 2 500 EuroBonus Extrapoäng som ny kund. Normalt 1 250 poäng.

”paketeringar av abonnemang”
Det svarar inte på min fråga dock, jag är fullt kapabel att läsa.
Please note: This campaing can only be used once per EuroBonus member. Points will only be paid out for new subscribers and don't include purchases of phones, accessories or 3Kontant.
De verkar ha snappat upp att vi beställt massvis av kontantkort för inga pengar. Frågan är om de bara spärrat kontantkort eller också bredband, får testa senare.

De verkar ha snappat upp att vi beställt massvis av kontantkort för inga pengar. Frågan är om de bara spärrat kontantkort eller också bredband, får testa senare.
Bredband kontant funkade i alla fall efter vanliga kontantkort inte gjorde det. Om även de är spärrat nu vet jag dock ej.

Ursäkta, jag försökte bara hjälpa till. Vad jag vet så omfattar inte ”paketering av abbonemang” kontantkort, så jag trodde det skulle svara på din fråga.

God jul!

Toppen