Senaste nytt

Eurobonus Radissonutmaning

Känns inte värt detta erbjudande. Har inga planerade nätter på hotell i skandinavien och att lägga 3000 spänn privat för att få 6000 poäng är inte alls lockande......
 
Jag fick också erbjudandet i dag. Jag bor en hel del på hotell med Jag har inte valt Radisson. Nu vill de locka över mig. Man måste ändå säga att Eurobonus är på hugget nu.
 

Toby

Medlem
Hotel Challenge: Sov minst 3 nätter på Radisson Blu

Fick precis mail från SAS.

Hej XX,

Anta vår utmaning att bo minst 3 nätter på Radisson Blu i Skandinavien mellan 15 oktober och 20 december 2013 – du har världens chans att tjäna massor av Extrapoäng utöver din normala poängintjäning!

Kommer du att bo mer på Radisson Blu? Du kan tjäna upp till 24 000 Extrapoäng! Gå till Hotel Challenges anmälningssida, där du enkelt kan addera fler hotellnätter och se hur mycket du kan tjäna!

Anta utmaningen senast 14 oktober 2013.

Såhär ser poäng fördelning ut för mig:

3 nätter = 6000poäng
5 nätter = 12000poäng
7 nätter = 24000poäng

Erbjudandet verkar vara personligt. Någon annan som fått liknande?
 

Flood

Medlem
Fick den (3=6k, 5=12k, 7=24k) också. Har aldrig bott på Radisson Blu... Har iofs en del andra hotellvistelser på Eurobonus.

Hmm, här får räknas lite!
 
Last edited:
Hmm. Vet ej hur ska jag göra. Antar mina nätter räknas inte pga vi har avtalskod som jag använder när jag bokar, men ska prova iaf.

alltså får göra om alla bokningar som jag gjorde tidigare idag till Göteborg - totalt 12 nätter.

Från reglerna tolkar jag att bara de övernattningar som du reggat till EB istället för CC räknas med. Så ingen möjlighet för dubbla poäng.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Fick också erbjudandet, 3 nätter 6000p osv...
Känns som att det är föga värt om man inte kan "dubbeldippa"
I just CC programmet så får man ju rätt bra valuta för sitt boende i form av frikostiga poäng.
Tar man sen ut dem i andra delar av världen än Skandinavien så får man ju riktigt bra utdelning.

Någon som vet om det går att dubelldippa på nått sätt?
 

niksal

Medlem
Verkar som att alla har fått samma erbjudande om antalet nätter och poäng i detta fall men personliga länkar för att registrera sig.

Jag har, som finsk EB medlem, inte fått detta erbjudande. Å andra sidan krediterar jag aldrig Radisson till EB. Concierge-kort och gratis frukost är viktigare för mig än EB poäng.
 
Toppen