Senaste nytt

Eurobonus prislista för SkyTeam Awards

Domestic Europe har förändrats (som väntat)

Nuvarande för Star Alliance: Austria, Croatia, Germany, Greece, Poland, Portugal, Spanish mainland incl Balearics, Switzerland, Turkey

Kommande för SkyTeam: Sweden, Norway, Denmark, Spain, France, Italy, Greece, Poland, Portugal

Oklart varför Sverige, Norge och Danmark är listade… kanske för att få listan att se längre ut?
Så France och Italy blir billigare då?

Så i en existerande bokning med *A så kan man inte ändra och ha med en skyteam partner:

• You can combine different SkyTeam airlines in the same itinerary, but you cannot combine airlines from different alliances in the same itinerary.

Jag må vara blind, men det enda jag ser på den sidan om vilka länder som ingår de olika zonerna är "Domestic Europe includes Sweden, Norway, Denmark, Spain, France and Italy" .
Det låter som att sidan inte visas ordentligt i så fall. Skall finnas nio områden som expanderar när man klickar på dem "From Europe" är den första och skall vid klick visa en rad för varje region du kan resa till, och för var och en av de raderna visas poängpris för var och en av de fyra kabinklasserna.

Testa att ladda om sidan eller titta på den i en annan webbläsare.

Det låter som att sidan inte visas ordentligt i så fall. Skall finnas nio områden som expanderar när man klickar på dem "From Europe" är den första och skall vid klick visa en rad för varje region du kan resa till, och för var och en av de raderna visas poängpris för var och en av de fyra kabinklasserna.

Testa att ladda om sidan eller titta på den i en annan webbläsare.
Jo, jag ser de 9/10 olika områdena, men vilka länder ingår t ex i Southern Africa? Det är vilka länder som ingår i de olika zonerna jag är nyfiken på.

Toppen