Senaste nytt

EuroBonus Point bargains -Nya erbjudanden på väg

Homer

Medlem
Ja, enligt de på Facebook kommer de nu ikväll att släppa erbjudanden till Shanghai "och ett par fler". NYC och Chicago verkar vara två av de som blir rabatterade. Även Washington ser ut till att vara lite, men inte så mycket, rabatterat.

Kan vi hoppas på lite rabatt i businessklass också?

Det kan vi, men vi kommer bara att bli besvikna om vi gör det.



ju det
 

lnixon

Medlem
För att sammanfatta; det är alltså 50% i ekonomi till Chicago och Washington, vilket är helt OK (om än inte riktigt i klass med de senaste årens lågsäsongerbjudanden till USA). Men också Shanghai t/r för 20000 poäng i ekonomi, med en reseperiod på resten av året, och det är det bästa erbjudandet vi sett i ekonomiklass på... länge. Det är lysande för mig som ändå aldrig med min nuvarande tjänst kommer att dra in tillräckligt med poäng för att kunna ta med familjen i business longhaul.

Och med tanke på att erbjudandena rimligen kommer att trappas upp ända fram till 27 april, så är jag riktigt förhoppningsfull inför kommande månader.

En indikation är kanske priserna i tävlingarna på eurobonus20.flysas.com - i februari två biljetter inom Europa, i mars två biljetter till Shanghai och i april fyra biljetter till USA. (Svaret på den första tävlingen är förresten naturligtvis Grekland. ;) )
 

Lundabon

Medlem
Tack för ett superbra forum!

Nu till min fråga. Singapore biljetterna som släpps vid midnatt, hur enkelt tror ni det är att få tag på några sådana? Ska man sitta vid datorn och dyka in på Sas.se kl 00:01 för att överhuvudtaget få en chans, eller?
 

Homer

Medlem
Tack för ett superbra forum!

Nu till min fråga. Singapore biljetterna som släpps vid midnatt, hur enkelt tror ni det är att få tag på några sådana? Ska man sitta vid datorn och dyka in på Sas.se kl 00:01 för att överhuvudtaget få en chans, eller?

Fullständigt omöjligt därför att SAS inte flyger till Singapore.
 
Toppen