Tommy Palomäki
Medlem
Kanske ska byta äntligen från Swedbank till Skandia, som nästan alla mina vänner tjatar. Skulle samtidigt få EB poäng. By the way kommer det vara en SAS logga på Skandia bankkort också?
Kanske ska byta äntligen från Swedbank till Skandia, som nästan alla mina vänner tjatar. Skulle samtidigt få EB poäng. By the way kommer det vara en SAS logga på Skandia bankkort också?
Det gick smidigt att byta till Skandia (jag skulle ändå byta till något annat) och poängen kom ganska snabbt också. Bankkortet har inte SAS-logga, vet inte hur det är med kreditkortet, men tror inte det.
Bankkortet har inte SAS-logga, vet inte hur det är med kreditkortet, men tror inte det.
Eller så ser man till att att få även VISA kortet gratis och spara hela 240kr per år.Det gjorde jag och det var inga som helst problem.
Vet inte vem det var men någon från kundservice antar jag som min företagsrådgivare hade bett ringa mig för att kolla bolån, kort mm.Hur gick du tillväga och vem pratade du med för att få bort denna avgift? Funderar på att flytta över till Skandia själv.