adhoc76
Medlem
Uppfattat! Sökte men hittade inget. Skumt att mailet kom nu och lanserades som en nyhet... Lika fullt egendomligt.
Mod får släcka tråden jag startade.
Samarbeten av olika slag har ju funnits tidigare, t ex detta:På tiden att flygbolag och tåg börjar samarbeta, det bästa vore ju om man kunde boka en genomgående biljett Göteborg C - ARN - HKG t e x, och få baspoäng på alla benen. Oftast smidigare att ta vagnen till GBG C än att ta sig ut till Landvetter.
Lufthansa har ju någon sån sträcka med Bahn.
Men det var exklusivt för Travel pass om jag förstod rätt? Eller kunde man boka enstaka biljetter med get-you-there-garantin?
Funkade fint för resenären. Däremot var efterfrågan inte tillräckligt stor. Så brukar det ju vara.Men det var exklusivt för Travel pass om jag förstod rätt? Eller kunde man boka enstaka biljetter med get-you-there-garantin?
Och tjusig reklam (ny?) på tågen!
Visa bifogad bild 55365
Tycker erbjudande om fritt val av sittplats borde vara gratis för alla resenärer (som på närmsta/enda konkurrenten X2000) men ändå imponerad att att MTR erbjuder alla medlemmar i EuroBonus möjligheten att välja sittplats även vid köp av billigaste biljetten. På den punkten överträffar de ju SAS själva. Något som jag som EBG dock gläds över...