Senaste nytt

Eurobonus-poäng hos diverse E-tailers

2. Lensway. 750 poäng per köp, ingen minimumsumma, inget maxantal köp per medlem. Bra att köpa linser om man som jag ändå behöver handla det ett visst antal gånger per år. Lensway är inte billigast, men 750 poäng per köp oavsett summa känns som bra antal poäng per krona. Även här fram till sista augusti.

Köpte redan 2 par nya solglasögon på två omgångar så 1500 poäng redan registrerat till mitt Webshopping konto. :)

Har köpt 5 ggr på lensway under kampanjperioden. 1 av köpen är reggade. Vill handla mer men känns surt då inte poängen reggas som de ska.

Nu behöver jag 4500 EB poäng före månadens slut. Då jag knappast kommer flyga med *A då ska jag satsa på Lensway och Inkclub. Några fler förslag?

Jag tror inte SAS Webshopping krediterar poängen så snabb(till slutet av Augusti).

Ibland har poängen kommit in på mindr eän 1 vecka och ibland har det tagit 2-3 månader för poängen att komma in.
Med andra ord ingen bra idé att utgå ifrån att de kommer in inom 1 månad, chansa kan man alltid göra.

Jag har aldrig saknat några poäng efter köp, men det tar oftast mycket lång tid innan poängen verkligen finns på kontot.

Häromdagen trillade det in poäng från köp gjorda på CDON och Lekmer.se den 7 juni. Ungefär två månader alltså.

Har hört att många haft problem med att få in poängen och att det hänvisas till att webbläsaren Chrome kan vara en orsak. Jag använder uteslutande Chrome på både Win7 och OSX utan bekymmer. Se bara till att du är inloggad och att sessionstiden inte gått ut.

Toppen