Senaste nytt

Eurobonus Mileage Run: EBS -> EBG på fyra dagar

Härlig rapport, instämmer med att maten börjar bli tjatig och att toakön är ett problem om man sitter på 1c/d...

Ser redan fram emot nästa rapport :)

Jag får tacka för all bra feedback på rapporten, det är alltid lite svårt att veta vilken nivå man skall lägga sig på. Jag tycker själv det är kul att även läsa om de små detaljerna lika väl som de större sammanhangen så jag försökte få med båda delar. Jag lät min sambo läsa igenom texten innan jag postade och hon kommenterade att det var väldigt detaljerat med t.ex. kommentarer om att brödkniv saknas i loungen på Landvetter men jag anser själv att det är just såna små kommentarer som behövs.

Jag ska definitivt ta mig en titt på brusreducerande lurar, det verkar som om den samlade erfarenheten är att de är värda sitt pris.

Mycket trevlig läsning och de små detaljerna är just det som lockar en att fortsätta läsa!
Nu längtar jag själv lite extra mycket efter att ha läst detta ;)

Bilder är verkligen pricken över i:t. Jag trodde också man kunde ta bra bilder med en modern mobil men efter helgen har jag insett att en liten kompktkamera är överlägsen, särskilt vid svåra ljusförhållanden som motljus eller i dunkla kabiner.

Efter en tripp till loungen där jag försåg mig med diverse inrednings- och modemagasin för att muta sambon med

Skönt att höra att man inte är den enda som smyger med sig en tidning eller två från loungen att ha på planet och muta sambon med :)

- SAS får gärna ha liiiite mer variation i matutbudet. Nu är jag kanske lite speciell som tre dagar i rad sitter och tuggar i mig Our Cafe-utbudet men säg att man hade två eller tre olika grunduppsättningar som man roterar mellan.

Jag känner precis samma sak efter en vecka med 6 Plus-flighter! Har man tur har de ju lastat chokladmuffinsarna som jag faktiskt har svårt att tröttna på. Rostbiffsalladen är ju också helt okej men den såg jag inte till på hela veckan.
Å andra sidan är det ju faktiskt lite variation iallafall. Andra, tex norwegian, kör ju med samma mackor år ut och år in....

Toppen