johhenrik
Medlem
du om någon förtjänar ju ebg for life med tanke på ditt harvande fram o tebax. Se till o tjäna in det snabbt nu och glöm bort din korta tid på tåget!Sätt det på 1 mille så är jag där om ett par år. Verkar lite udda.
du om någon förtjänar ju ebg for life med tanke på ditt harvande fram o tebax. Se till o tjäna in det snabbt nu och glöm bort din korta tid på tåget!Sätt det på 1 mille så är jag där om ett par år. Verkar lite udda.
Intressant tanke med kanske 50 år framför sig som EBG utan att behöva flyga en minut till med SAS. Win, åtminstone för mig.du om någon förtjänar ju ebg for life med tanke på ditt harvande fram o tebax. Se till o tjäna in det snabbt nu och glöm bort din korta tid på tåget!![]()
Hade varit något, för det går ju tåg både till Stockholm och Billund...Intressant tanke med kanske 50 år framför sig som EBG utan att behöva flyga en minut till med SAS. Win, åtminstone för mig.
Exakt och så kan man använda guldkortet på SAS när man ska flyga riktiga bolag ut från Skandinavien.Hade varit något, för det går ju tåg både till Stockholm och Billund...![]()
Det är nog bara normal fördröjning i mailutskicksservrar.