Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

Det har väl sagts att EB 3.0 är skjutet till hösten 2017, så det lär ju inte hända något med det nu.
Så det är alltså det som gäller. Hoppades på att det skulle komma någon "julklapp" och att de släpper någonting innan julen ändå. Men men, det är väl bara att vänta och hoppas att det blir bra när det väl kommer.

Jag har läst precis vartenda inlägg i tråden, och själv varit aktiv med flera inlägg. Ingenstans finns det officiellt uttalat att det är hösten 2017, därav frågan. Så även om vi inte ska förvänta oss någon kommunikation/lansering innan hösten (precis som jag spekulerar om i ett tidigare inlägg), är det ju inte heller uteslutet att något kan komma fram under vårkanten.

Jag har läst precis vartenda inlägg i tråden, och själv varit aktiv med flera inlägg. Ingenstans finns det officiellt uttalat att det är hösten 2017, därav frågan. Så även om vi inte ska förvänta oss någon kommunikation/lansering innan hösten (precis som jag spekulerar om i ett tidigare inlägg), är det ju inte heller uteslutet att något kan komma fram under vårkanten.
Kommer inte ihåg var jag läste det men har också läst hösten 2017. Allt som står på internet är ju dock inte sant men blir inte förvånad om detta stämmer.

Kommer inte ihåg var jag läste det men har också läst hösten 2017. Allt som står på internet är ju dock inte sant men blir inte förvånad om detta stämmer.

Nu hittar jag inte inlägget, men det var i någon tråd om pendlarmöte (eller vad det nu kallas) som det rapporterades att SAS sade att de hade skjutit på Eurobonus 3.0 till hösten 2017.

Inte hösten 2017 men under 2017 skulle det vara enligt information om SAS EuroBonus familjekonto på SAS webbsida.
Varför samma information inte finns på SAS svensk sida vet jag inte.

SAS skrev:
We're making changes to Family pooling

We're changing Family pooling and developing a new improved service later during 2017.
Pool your family’s EuroBonus points - SAS

I och med SAS EuroBonus familjekonto skulle lanseras igen vid EuroBonus 3.0, antagande av förskjutning av EuroBonus 3.0 är kanske inte så helt fel.

Absolut inte - det kan mycket väl bli våren 2018 eller 2019 också.

Toppen