agehall
Medlem
Det har väl sagts att EB 3.0 är skjutet till hösten 2017, så det lär ju inte hända något med det nu.Årsskiftet närmar sig med stormsteg, någon som hört något nytt? Framförallt vad gäller "familjepool".
Det har väl sagts att EB 3.0 är skjutet till hösten 2017, så det lär ju inte hända något med det nu.Årsskiftet närmar sig med stormsteg, någon som hört något nytt? Framförallt vad gäller "familjepool".
Var har det kommunicerats? Har inte sett något om detDet har väl sagts att EB 3.0 är skjutet till hösten 2017, så det lär ju inte hända något med det nu.
Läs tråden!Var har det kommunicerats? Har inte sett något om det
Så det är alltså det som gäller. Hoppades på att det skulle komma någon "julklapp" och att de släpper någonting innan julen ändå. Men men, det är väl bara att vänta och hoppas att det blir bra när det väl kommer.Det har väl sagts att EB 3.0 är skjutet till hösten 2017, så det lär ju inte hända något med det nu.
Bara att fortsätta hoppas - något år händer det!Hoppades på att det skulle komma någon "julklapp" och att de släpper någonting innan julen ändå
Kommer inte ihåg var jag läste det men har också läst hösten 2017. Allt som står på internet är ju dock inte sant men blir inte förvånad om detta stämmer.Jag har läst precis vartenda inlägg i tråden, och själv varit aktiv med flera inlägg. Ingenstans finns det officiellt uttalat att det är hösten 2017, därav frågan. Så även om vi inte ska förvänta oss någon kommunikation/lansering innan hösten (precis som jag spekulerar om i ett tidigare inlägg), är det ju inte heller uteslutet att något kan komma fram under vårkanten.
Kommer inte ihåg var jag läste det men har också läst hösten 2017. Allt som står på internet är ju dock inte sant men blir inte förvånad om detta stämmer.
Pool your family’s EuroBonus points - SASSAS skrev:We're making changes to Family pooling
We're changing Family pooling and developing a new improved service later during 2017.
Absolut inte - det kan mycket väl bli våren 2018 eller 2019 också.Jag har läst precis vartenda inlägg i tråden, och själv varit aktiv med flera inlägg. Ingenstans finns det officiellt uttalat att det är hösten 2017, därav frågan. Så även om vi inte ska förvänta oss någon kommunikation/lansering innan hösten (precis som jag spekulerar om i ett tidigare inlägg), är det ju inte heller uteslutet att något kan komma fram under vårkanten.