Åldersgränsen sänks"Sänkt gräns" står lite fel titeln tycker jag
Snarare "enhancement" om det blir 10 sammanhängande år. Tidigare räckte det med 10 år, behövde inte vara i sträck
Vore mumma. Få 1000 points för att provköra en Beamer. Då kan jag snart flyga jorden runt med SASEivind Roald, ja han har ju sagt en del intressanta saker tidigare, t.ex detta
SAS: Kan bli gratis att flyga 2018 - DN.SE
Vore mumma. Få 1000 points för att provköra en Beamer. Då kan jag snart flyga jorden runt med SAS![]()
Välkommen till Businessclass.se @SAS_CPH_Lounge !Hoppas det inte blir sammanhängande för jag har 15 som guld och snart inne på 3:e som Diamond. Kruxet är bara att jag var guld 9 år i sträck - sedan ett annat jobb med 0 flygande för att sedan byta till ett jobb där det blev flygande igen. Går i pension om 3 år så då blir det 9 år igen![]()
De flesta här skulle anse att lägga några tiotusentals kronor på några mileagerun för att få lifetime EBG är värt det.Hoppas det inte blir sammanhängande för jag har 15 som guld och snart inne på 3:e som Diamond. Kruxet är bara att jag var guld 9 år i sträck - sedan ett annat jobb med 0 flygande för att sedan byta till ett jobb där det blev flygande igen. Går i pension om 3 år så då blir det 9 år igen![]()