Om kravet var 10 tillfällen (och 60 år eller äldre) och inte 10 år i rad, det förklarar inte varför @Alf inte fick Lifetime EBG då.Enligt brevet som NotRyan har lagt upp i inlägg #100 i denna tråden bygger det "gamla" systemet på att man har kvalat in för EBG vid tio tillfällen, oavsett om de är i följd eller ej (+ att man fyllt 60).
I det nya systemet krävs det tio år i följd, så det är tuffare i det hänseendet.
Om kravet var 10 tillfällen (och 60 år eller äldre) och inte 10 år i rad, det förklarar inte varför @Alf inte fick Lifetime EBG då.
SAS EuroBonus Gold för alltid | Sida 10 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Räknar med att min dotter är det vid 12 år fyllda. Så där ligger du i lä.Jag skulle ju nå de redan vid 32 års ålder om jag forsätter i denna takt.
Synd om henne som måste resa så mycketRäknar med att min dotter är det vid 12 år fyllda. Så där ligger du i lä.
Så mycket?Synd om henne som måste resa så mycket
Precis eller varför inte 300 % intjäning på Lufthansa First. Tror att vår gode vän @SAS_CPH_Lounge har en något skev bild av befintliga krav för att bli eller behålla SAS EBG.2 t o r i C till t ex Chicago per år räcker för att behålla guld.