Canadien
Medlem
Så borde det vara, precis som att någon som fått ett guld av en diamond börjar på 0p också.90 000 baspoäng torde man behöva tjäna in. Dom lägger nog inte in 45 000 statuspoäng varje år, fast säker är jag ju inte![]()
Så borde det vara, precis som att någon som fått ett guld av en diamond börjar på 0p också.90 000 baspoäng torde man behöva tjäna in. Dom lägger nog inte in 45 000 statuspoäng varje år, fast säker är jag ju inte![]()
Det får man ju verkligen hoppas...Så borde det vara, precis som att någon som fått ett guld av en diamond börjar på 0p också.
Undrar hur de tänkt eller programmerat...har man nämligen lite "speciell" kvalificering, t.ex:
år 1: börjar från noll till Guld på 5 månader
år 2: behåller guld och återkvalar
3: behåller guld men inte återkvalar
4: börjar från noll igen och når guld på 8 månader
5: behåller guld och når även diamond med typ 100000 miles under året
6: behåller diamond men flyger inte alls
7: ramlar ner till guld och flyger 55000 återkvalar alltså guld
8-10: behåller och återkvalar guld
Här tanker jag faktiskt att man "gjort jobbet" för guld vartenda år. Det blir dock lite tekniska aspekter med åren där man "börjat från noll" samt "ramlat ner men tjänat in gulden tidigare".
Det där är inte mitt case men ganska nära det. Men kan vara möjligt för någon här på forumet
År 3 och 6 ovan bör ju din goldforlife nollställas och du börjar om från scratch med att samla 10 år i följd
Det ville være interessant å høre om noen har fått mail om LTG med et softlanding år....noen sier jo at det teller (og det er vel litt logikk i at det skal det)Jag är väldigt säker på att softlanding från diamond inte räknas. Det som verkar kommuniceras från kundservice är att du ska kvala in (nå kravet för guld) varje kvalificeringsår.