Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Dubbla poäng luckan funkar bra! Poängen kom precist när planet landade.

b0bc7b43458da8c52712b624909ce765.png

Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?
Hej igen, nu har det gått 6+ veckor sedan vår vistelse. Igår tog jag kontakt med Hotels.com med det telefonnummer som anges på SAS-sida för hotell-partners. Efter 20 min samtal med engelskspråkig personal blev jag hänvisad till ett telefonnummer till SAS (?) som när man försöker komma fram helt enkelt kopplar ner efter 30 sek. Någon med tips hur jag ska göra?

Hej igen, nu har det gått 6+ veckor sedan vår vistelse. Igår tog jag kontakt med Hotels.com med det telefonnummer som anges på SAS-sida för hotell-partners. Efter 20 min samtal med engelskspråkig personal blev jag hänvisad till ett telefonnummer till SAS (?) som när man försöker komma fram helt enkelt kopplar ner efter 30 sek. Någon med tips hur jag ska göra?

Du får troligen dina poäng den 6 april. Inom 8 veckor har de lovat, och den 6:e i månaden brukar sådana poäng komma. Ingen idé att jaga SAS innan det gått 8 veckor.

Toppen