mha321
Medlem
Ja, det skulle jag räkna med.Tack för svar! Så för att få dubbla poäng för ex. ARN - BER, så är det bara Business som gäller?
Ja, det skulle jag räkna med.Tack för svar! Så för att få dubbla poäng för ex. ARN - BER, så är det bara Business som gäller?
Cityjet och BRA kommer att räknas (likt SAS Connect). Inte codeshare dock.I villkoren för 18 dec kampanjen (15k nivåpoäng för 10 flighter mellan 15 jan - 31 mar) står ”SK marketed and operated flights only.” Det är ordet ”and” jag funderar på… ska det tolkas som att båda måste vara uppfyllda eller endera? Bakgrunden är att jag köpt ett par resor (på SAS) med SK flighter men där jag nu ser att några ben är operated by Cityjet och Braathens. Ber om ursäkt om detta redan besvarats i tidigare 42 flikar, har kollat men kan ha missat…
Vi kan köra uteslutningsmetoden; det var inte jag (och förmodligen inte du med tanke på att du ställde frågan). Two down, några till to go!Är det någon som vet vem som vann LTG? Någon medlem här kanske?
Skrevs på ansiktsboken av någon att dubbla bonuspoäng kom in direkt, men inte dubbla nivåpoäng.Idag startar lucka 23 " dubbla bonus och nivåpoäng'. Vem blir först ut att flyga och se om poängen registreras automatiskt? Jag har några flighter imorgon, återkopplar då
It wasn’t me!Är det någon som vet vem som vann LTG? Någon medlem här kanske?