Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Det är segment, dvs AAA-BBB-CCC är två segment. Vill nästan köra en MR för nostalgins skull, men behöver inte poängen... :rolleyes:
Är du säker på det?
Det står ju fly 10 times TO DESTINATION. Då borde det väl vara exempelvis 10 landningar på ARN oavsett var man kommer ifrån?

Är du säker på det?
Det står ju fly 10 times TO DESTINATION. Då borde det väl vara exempelvis 10 landningar på ARN oavsett var man kommer ifrån?
I alla liknande kampanjer som varit, åtminstone de senaste 15 åren, har det gällt per ben. Dvs AAA-BBB-CCC tur & retur har gett 4 ”resor”.

Kan ju självklart inte veta säkert förrän villkoren släpps, men har svårt att se att de nu helt plötsligt skulle förändra detta.

Jaha, det är sådana här gånger man önskar att det antingen fanns roll-over-TP eller en publicerad supernivå.
(surgubben som kvalificerade för Diamond i augusti och har kvalificeringsperiod till 2026-04-30 )

Det är tur att man alltid kan vara surgubbe och ha något att klaga på. :p Själv känner jag mig lite bitter över att det inte gäller fram till juni då jag för andra gången i mitt liv faktiskt har en betald resa i C longhaul (dessutom för två personer och i Business Flex, så hade blivit mycket poäng).
Som nybliven LTD så känner jag även en viss tomhet nu när man inte längre har samma behov av att optimera intjäning av nivåpoäng - denna typ av kampanjer blir inte fullt lika roliga då.

I alla liknande kampanjer som varit, åtminstone de senaste 15 åren, har det gällt per ben. Dvs AAA-BBB-CCC tur & retur har gett 4 ”resor”.

Jo, när det gäller antalet resor så är det ju "alltid" så. När jag läste denna "fly to any destination" så tolkade jag först "any destination" som att det var 10 resor till valfri destination, men att det skulle vara samma destination för alla 10 resor. Mest troligt så är det väl dock any som i vilken destination som helst som kan vara olika för de 10 resorna.

Book by 14 December. Fly to London, Amsterdam, Tallin, Gdansk and many more destinations!

Är det rabatt på awards som detta handlar om? Hur många procent?

Last edited:
Det är tur att man alltid kan vara surgubbe och ha något att klaga på. :p Själv känner jag mig lite bitter över att det inte gäller fram till juni då jag för andra gången i mitt liv faktiskt har en betald resa i C longhaul (dessutom för två personer och i Business Flex, så hade blivit mycket poäng).
Som nybliven LTD så känner jag även en viss tomhet nu när man inte längre har samma behov av att optimera intjäning av nivåpoäng - denna typ av kampanjer blir inte fullt lika roliga då.

Jo, när det gäller antalet resor så är det ju "alltid" så. När jag läste denna "fly to any destination" så tolkade jag först "any destination" som att det var 10 resor till valfri destination, men att det skulle vara samma destination för alla 10 resor. Mest troligt så är det väl dock any som i vilken destination som helst som kan vara olika för de 10 resorna.

Är det rabatt på awards som detta handlar om? Hur många procent?
12.12. SAS – 40% off bonus tips to Northern Europe
40% off SAS bonus trips in Northern Europe for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 14 December. Fly to London, Amsterdam, Tallin, Gdansk and many more destinations!
Book by 14 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.
________________________________________________________________________________________________
Kommer högst troligt komma uppdatering på krav/T&C på respektive lucka. LTG-luckan står:

"24.12. SAS – Christmas present
Out of the 100 members who used the calendar the most, one lucky member will get a Lifetime Gold membership. Make sure to get the most out of it!
T&C: The member will be randomly selected out of 100 most engaged members (who used the calendar offers most). The selected member will be notified on 24 December, and the level change will be implemented in January 2026. SAS employees are not eligible."

Men hur ska dom kontrollera vem som varit mest aktiv när flera luckor gäller efter 24/12? EB-teamet har säkert skrivit allt lite för fort :p

Toppen