Senaste nytt

EuroBonus Guld/Pandion - Vad tycker ni om SAS kundservice via telefonen?

Ringde idag och skulle göra en ändring på ett anslutningsflyg, och ynglingen med en norrländsk dialekt så att det var problem med "systemet" och det verkar vara något större problem sa han, ja då ringer jag om någon timme sa jag, nej ring först efter lunch fick jag som svar!

... och ynglingen med en norrländsk dialekt ...

Min konversation med något liknande i helgen:
– Jo, men jag VILL boka över telefon.
– Men det blir ju BILLIGARE via internet, det väl alla?
– Jag vill fortfarande boka biljetten.
– Jaha... Trots att det är billigare över nätet? *förvirrad*

Ringde idag och skulle göra en ändring på ett anslutningsflyg, och ynglingen med en norrländsk dialekt så att det var problem med "systemet" och det verkar vara något större problem sa han, ja då ringer jag om någon timme sa jag, nej ring först efter lunch fick jag som svar!

Försökte få hjälp via SAS chatten, de kunde inte hjälpa mig heller då systemet tydligen är nede.
Förstår inte varför du klagar, det är ju knappast yngligen med den norrländska dialekten som är problemet, han kan ju inte hjälpa dig för att hans verktyg är helt nere. Du får helt enkelt ringa till dem senare.

Försökte få hjälp via SAS chatten, de kunde inte hjälpa mig heller då systemet tydligen är nede.
Förstår inte varför du klagar, det är ju knappast yngligen med den norrländska dialekten som är problemet, han kan ju inte hjälpa dig för att hans verktyg är helt nere. Du får helt enkelt ringa till dem senare.
Jag måste ha uttryckt mig oklart, jag klagar inte på någon med norrländska dialekten, han var mycket korrekt och informerade på ett perfekt sätt, beklagar om jag har uttryckt mig på ett sätt som har missförståtts.

Toppen