På Lufthansa är det tyvärr så, men det är mer än bokningsklass som spelar in. Rev. mgmt på Lufthansa använder en algoritm där de räknar ut potentiella framtida värdet på sina kunder vilket också är en parameter i grading.
Flyger TG väldigt ofta (10-12 ggr per år (om det anses ofta här ) och jag får recognition.
Blir uppgraderad, purser brukar snacka med mig, seatblock (soft men de kämpar varje gång för det) och mitt EBD nämns i sammanhanget.
Inget officiellt men hade jag varit vanlig dödlig i ekonomi så....
Flyger TG väldigt ofta (10-12 ggr per år (om det anses ofta här ) och jag får recognition.
Blir uppgraderad, purser brukar snacka med mig, seatblock (soft men de kämpar varje gång för det) och mitt EBD nämns i sammanhanget.
Inget officiellt men hade jag varit vanlig dödlig i ekonomi så....
He. Mitt ftgs policy är w så .....
Nej! C är en utopi här.
Som vanligt är det svensk avundsjuka och sossetänk hos dem som skriver policyn och inte förnuft