Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

@Veron Du får komma och hälsa på i huvudstaden oftare helt enkelt. :)

Jag tror detta blir väldigt bra bara systemet fungerar. Det har varit svårt att hålla koll på alla partners som kommer och går. Jag tror då på många trevliga små överraskningar framöver då SAS också vill satsa mer på detta och knyta till sig ännu fler partners framöver.

Idag kom förövrigt fem efterregistreringar in från lanseringsveckan, men det verkar fungera direkt hos vissa partners nu ser jag i tråden. En start.

Jag har reggat alla mina kort. Åt på stadshuskällaren. Betalade med amex. Inga poäng. Försöker efterregga. Blir nekad för att jag inte har kassakvitto kvar. Det funkar inte med uttag från konto. Dåligt!!
När jag efterreggade hade jag inte heller kassakvitto men tog screenshot på transaktionen i Amex appen - fick mina poäng utan bråk.

När jag efterreggade hade jag inte heller kassakvitto men tog screenshot på transaktionen i Amex appen - fick mina poäng utan bråk.

Fick du??? Så ska jag prova igen!!

Hur efterreggade du?

Last edited by a moderator:
Har registrerat två Amex Elite, mitt och fruns extrakort, det fungerade utan problem. Mitt nya Amex Blue fungerar också men min frus extrakort godkänns inte. Några tips? Vilken kundtjänst hanterar detta, någon som vet?

Jag har också ett Rituals köpt med Amex, och inga poäng som syns denna sidan solen..... Blir till att efterregistrera som vanligt. Hoppas det börjar funka någon gång snart...
Inte fått poäng från Rituals heller. Ska efterregistrera. Fick du poängen när du gjorde det?

Rituals verkar inte fungera, eller så tar det extra lång tid innan poängen kommer in därifrån. Poäng från resturangbesök dök dock upp inom en vecka för min del. Mycket smidigt när det väl fungerar.

Toppen