Senaste nytt

Eurobonus erbjudande - Dubbla poäng i april

Axelzon

Medlem
Som vanligt, reser man mycket/frekvent och har bra med poäng på kontot får man inte dessa erbjudanden längre. Suger..
Min fru (EBG) fick detta från SAS idag.. Hon har inte rest sedan December och flyttade alla sina poäng till mig för två veckor sedan.

Kom igen SAS Eurobonus, visa nu att ni inte bara vill suga upp gamla kunder i luften i April !!
 

Layzedad

Medlem
Som vanligt, reser man mycket/frekvent och har bra med poäng på kontot får man inte dessa erbjudanden längre. Suger..
Min fru (EBG) fick detta från SAS idag.. Hon har inte rest sedan December och flyttade alla sina poäng till mig för två veckor sedan.

Kom igen SAS Eurobonus, visa nu att ni inte bara vill suga upp gamla kunder i luften i April !!
Vet inte om jag kan ge dig rätt i det påståendet. Är EBD, 150 000 på kontot, avslutade precis mitt EB-år med runt 80 legs och har 4 legs hittills denna månaden
 

Axelzon

Medlem
Jo, men du fick väl mailet om dubbla poäng mest troligt pga bagage problemet? Varför skulle SAS ge oss mer poäng om vi reser mycket/frekvent.. Det har aldrig hänt innan och kommer inte hända framåt..
 

sembl

Medlem
Har inte suttit på en sas flight sedan i höstas men inget erbjudande om dubbla poäng. Känns som att någon ¨på SAS har svartlistat min email på typ varenda kampanj/erbjudande.
 
Det är länge sen när jag fått senast dubbla poäng eller Point Booster mail. Förmodligen för trogen och lojal kund för SAS fast under mars varit otrogen och flugit lite med Finnair och börjat sakna SAS så passade på under veckan att boka 8 resor med SK metal för april samt två semester resor till juli... Borta bra (AY) men hemma bäst (SAS).
 

SNIFF

Medlem
Inget hos mig heller, satte sprätt på ~40k EB-poäng förra veckan. Jag ska ju faktiskt resa lite i april så det vore ju kul. Är EBG.
 
Toppen