Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

(Jag tycker inte att man ska utnyttja systemet men eftersom det står att man får poängen om 30-35 dagar är det möjligt att välja leverans av t ex en TV 2 veckor framåt, vänta tills poängen landat och sedan lämna tillbaks TV'n på öppet köp...)

Det står ju på kampanjsidan:
Returnerar du en vara med SAS EuroBonus-poäng dras dina poäng automatiskt från ditt SAS EuroBonus-kort. Poängen kan inte bytas till kontanter eller användas som rabatt.

Sen om det kommer fungera att dra tillbaka eller inte, men kanske inte värt besväret ändå...

När jag är inloggad finns en "utöka-pil" vid betalningsalternativen (se bild). Där kan jag välja Paypal med mitt Amex-kort.

Grämer mig liiite att det här samarbetet inte fanns för två månader sedan när vi köpte en OLED-TV, borde resulterat i minst 30 000 poäng kanske rentav 40 000...

(Jag tycker inte att man ska utnyttja systemet men eftersom det står att man får poängen om 30-35 dagar är det möjligt att välja leverans av t ex en TV 2 veckor framåt, vänta tills poängen landat och sedan lämna tillbaks TV'n på öppet köp...)
Visa bifogad bild 62210

Det har länkats till villkoren många gånger och jag har även klistrat de tidigare att poängen går tillbaka. Och jo... Det är väl att utnyttja systemet?

Sen kanske det är manuell hantering på returer så det slinker igenom men hade inte vågat chansa på det och sitta med två TV apparater hemma + några kyl/frys paket.

När jag är inloggad finns en "utöka-pil" vid betalningsalternativen (se bild). Där kan jag välja Paypal med mitt Amex-kort.

Grämer mig liiite att det här samarbetet inte fanns för två månader sedan när vi köpte en OLED-TV, borde resulterat i minst 30 000 poäng kanske rentav 40 000...

Visa bifogad bild 62210
Den dyker upp så fort man tar bort office från korgen. Lägger man Office + en vara till i korgen så försvinner dessutom delbetalning.
Innehållet i varukorgen styr tydligen hur man kan betala !

Det har länkats till villkoren många gånger och jag har även klistrat de tidigare att poängen går tillbaka. Och jo... Det är väl att utnyttja systemet?

Sen kanske det är manuell hantering på returer så det slinker igenom men hade inte vågat chansa på det och sitta med två TV apparater hemma + några kyl/frys paket.
Jag skulle inte heller göra det, omoraliskt och dåligt för karma:rolleyes:. Beror på om de 34 dagarna som nämns börjar när varan de facto levereras och öppet-köp-perioden påbörjas eller om nedräkningen för poängen börjar när beställningen görs. Borde vara det förstnämnda, isf backar jag..;)

Vissa paralleller med kampanjen från Hotels.com när man fick poäng för asiatiska lågprisboenden som ingen bodde på..

Hei, jeg skriver på norsk for det er mitt morsmål.
Kan dette være årets travel-hack?

Last edited by a moderator:
Hei @taxvalp, dette var kun ment som en information.

Den var tyvärr postat i fel forum, vi prøver å opprette et Norsk alibi her på siden.

I am sorry. Jag er läsen...

FOX

" Produkten är slut eller för tillfället ej köpbar. Vänligen se lagerstatus i våra varuhus på produktsidan."

Fan skulle ju sitta fint med EB + Office365..

EDIT:

Hade produkten i kassan redan och gick att göra köpet.. så jag gissar det gick bra ändå.
Någon som vet om poängen är per köp eller per produkt, dvs.. kan jag köpa 20st sånna här paket med Office365 och få 100.000 poäng?

Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
" Produkten är slut eller för tillfället ej köpbar. Vänligen se lagerstatus i våra varuhus på produktsidan."

Fan skulle ju sitta fint med EB + Office365..

EDIT:

Hade produkten i kassan redan och gick att göra köpet.. så jag gissar det gick bra ändå.
Någon som vet om poängen är per köp eller per produkt, dvs.. kan jag köpa 20st sånna här paket med Office365 och få 100.000 poäng?

Hos mig är den fortfarande tillgänglig.

Toppen