Senaste nytt

EuroBonus Diamonderbjudande

Nu verkar proppen ha löst sig, enligt lite insiders så är det EB kontokopplingen som alltid varit väldigt svajig. Siten klarar extremt få inloggade EB konton samtidigt och nu var det helt enkelt för många som ville boka EB resor samtidigt.

Tyvärr lätt att "negga" på SAS/EB nu, får en känsla av att upplägget slår tillbaka på SAS/EB.

Först ett mail som inleds med "bäste diamantmedlem" och som innehåller tacksamhet för lojalitet och reklam för ett bra erbjudande idag. Det bygger upp förväntningarna.

Sedan visar det sig att erbjudandet är samma för EBG, dvs ännu en gång meningslöst att vara EBD. Rabatterna är inte heller särskilt märkvärdiga.

Har svårt att känna mig entusiastisk...

Tyvärr lätt att "negga" på SAS/EB nu, får en känsla av att upplägget slår tillbaka på SAS/EB.

Först ett mail som inleds med "bäste diamantmedlem" och som innehåller tacksamhet för lojalitet och reklam för ett bra erbjudande idag. Det bygger upp förväntningarna.

Sedan visar det sig att erbjudandet är samma för EBG, dvs ännu en gång meningslöst att vara EBD. Rabatterna är inte heller särskilt märkvärdiga.

Har svårt att känna mig entusiastisk...

Men men du fick ju 2 dagar på dig att vara speciell!!!

ImageUploadedByTapatalk1418137382.645114.jpg

Skojjar de med mig eller.
Är EBD och får mailet 11:05 och nu kl 16:00 är det finito?
Menar de att man ska ta ledigt dessa dagar från arbetet???

Katastrof enl. Min personliga bedömning

Kom in äntligen. Vilade på avtryckarfingret på en lördag till söndag i Paris för två för 30K poäng plus en knapp tusing i avgifter men struntade i det. Men visst kan man fortfarande boka av kostnadsfritt innan första resdagen?

Kom in äntligen. Vilade på avtryckarfingret på en lördag till söndag i Paris för två för 30K poäng plus en knapp tusing i avgifter men struntade i det. Men visst kan man fortfarande boka av kostnadsfritt innan första resdagen?

Nej, minst en arbetsdag innan avresa.
SAS skrev:
3.7 Unless otherwise stated:
For a Regular ticket, paid wholly or partly with points, the rules for the Regular ticket apply as described in the fare rules provided when booking the Regular ticket and not the rules for EuroBonus tickets as described below.
EuroBonus tickets and offers:
Before travel
- Can be cancelled up to one (1) working day before they should have been used.
Medlemsvillkor i EuroBonus - SAS

Toppen