Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

SAS har fler och fler partners som de är pigga på att marknadsföra, vore passande att påpeka
att de också borde ta ansvar för att man verkligen får poängen och inte bara hänvisa till andra.
Med hyrbilar har det varit ett problem i minst 20 år och enda förändringen är att det blivit sämre.

Kanske fråga varför så många av oss inte kan logga in på våra SAS-konton? Och varför nivå-poängen för Amex Elite för oktober fortfarande lyser med sin frånvaro för en hel del av oss? Kommunikationen i båda dess fall har inte varit lysande.
Ta detta gärna med folk som vet nåt som någon från IT, inte ledningen. Amex brukar väl ha ett bås, hetsa dem där.

Räknar att vi är ca 5-6 pers som kommer före! Jag är Seq001 på Kapten Jack nu. Tänkte om jag skall ta bord.

Edit: var superlugnt, tänkte inte på att det är måndag. Ni hittar mig vid baren, grå rock och blå tumi-ryggsäck.

Last edited:
Kommer nog förbi kaptenen också.

Har någon fått biljett? Eller dylikt? Eller säger man namn vid dörren (till själva eventet)

IMG_0569.jpeg

Edit: Vi kommer strax bort till kaptenen.

Var utanför och tjuvkikade också tidigare.
Frågan är om man skall gå in i vanliga receptionen eller om man skall gå in där nerifrån? Adressen säger receptionen
Oklart för från receptionen får man ju ta hissen ner. Skulle säga att det blir smidigast att gå in från Drottninggatan då kommer man rakt på. (Beroende på var man kommer ifrån såklart).

Toppen