Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

Att Stockholmare har liknande funderingar som Olso-bor är inte problemet. Jag syftar på person(er) som först frågade något i Oslo och sedan åkte på Köpenhamnseventet och var förste man att fånga micken och ställde exakt samma fråga en gång till. Anko kände igen både den långrandiga frågan och killen. Och när Anko ger honom samma svar som i Oslo så är det andra som hänger på och frågar samma sak, igen. Ska vi prata om att slösa bort värdefull tid är det väl det.
Jag blev nu otroligt nyfiken på vad detta är för fasoner! Sa alltså Anko "hej, du frågade samma sak i Oslo"?
Wow. Vad frågade de om, om det nu var andra som hängde på det?

• Gilla
Reactions: fcx
Jag blev nu otroligt nyfiken på vad detta är för fasoner! Sa alltså Anko "hej, du frågade samma sak i Oslo"?
Wow. Vad frågade de om, om det nu var andra som hängde på det?
Vet inte SAS vilka de ger ut biljetter till?

Eller var det någon av SAS "samarbetspartners" som fått inbjudan på annat sätt?

Jag är med på att öppna frågor kan användas betydligt bättre än att fråga om en detalj som inloggningen.

Men det är bara det att det ställs rätt mycket värre frågor av andra. Dvs de flesta frågar om sådant som bara rör de själva (eller ställer samma fråga som man ställde i Oslo veckan innan ...) eller frågar typ "när kommer det besked i frågan x" när sas redan sagt att de inte har något besked att lämna i frågan x.

Frågorna var bättre i år i Köpenhamn än året innan, men att fråga om inloggning skulle inte ligga under medel, så att säga. Men får någon ett 1:1-tillfälle med SAS-representant som har detalj-kännedom om inloggningen så tror jag många här jublar!

Ledningen ville gärna prata om Euro-business, så en bra generell fråga skulle kunna vara hur det ser ut med den kommande Embraer-flottan. Gärna när&var den ska flyga men också hur business kommer att se ut i verkligheten.
Jag tror Oslokillen var köpt med tanke på frågan :D

Toppen