+1. Ta även upp (igen) ang. att LTG ska starta på 45K poäng varje år. Starta så snart som möjligt så kan jag flyga in diamant innan 28/2 då min kval period är slut.Jag hoppas att någon skriver uppdateringar vad som sägs på mötet på måndag här.
Är väldigt intresserad även om jag var på CPH-mötet i måndags.![]()
+1. Ta även upp (igen) ang. att LTG ska starta på 45K poäng varje år. Starta så snart som möjligt så kan jag flyga in diamant innan 28/2 då min kval period är slut.+Liftime exp. date på fysiska kort+LTG tagg i metall.
Smöret de kör med nu har jag tyckt varit riktigt bra. Dels smakar det bra, dels är förpackningen smart så att det är lätt att bre.Fick en liten heads up på att det eventuellt blir lite frågor till besökare på måndag om catering, och specifikt smöret som erbjuds.
Har man synpunkter på vilken typ av smör som serveras kan man ju reflektera om det innan.
Ska det vara bregott från Sverige, Lurpack från Danmark, Tine från Norge? Eller önskar man något annat? Idag är det väl något annat som serveras oavsett avreseort?
PS vill man ställa en intressant fråga gäller det att vara rätt aggressiv för att få micken. Det verkar som där är ett gäng som reser runt till alla Diamond-mötena och ställer samma frågor och försöker monopolisera diskussionen och/eller sätta agendan. Rätt trist faktiskt.
Nu var det flera år sedan jag var med på några diamond event - men då fick jag privat samtal vid minglet med både VD (Richard) och övriga som var högst ansvariga.Sant, men i Köpenhamn var topp-garnityret inte med i minglet. Chansen att höra direkt från Anko, Paul eller Aron kanske bara är under samlingen.
Sant, men i Köpenhamn var topp-garnityret inte med i minglet. Chansen att höra direkt från Anko, Paul eller Aron kanske bara är under samlingen.