Grattis! Hur många dagar efter du gjort alla steg kom det?
En dag efter sista steget registreradesGrattis! Hur många dagar efter du gjort alla steg kom det?
Om inget ändrats senaste månader ska det fungera.Hur funkar det nu?
Jag reser till Vilnius idag, flyger hem på måndag. Har köpt SAF på utresan.
Kan jag imorgon gå in i appen och köpa till SAF för hemresan och få totalt två steg mot ChangeMakers då?
Som snart GFL blir det ekonomiska incitament för Conscious Traveller kommande år begränsat. Jag föreslår därför att SAS snarast inför en ”Conscious For Life”-nivå efter 10 obrutna år, som det ultimata avlatsbrevet.
I maj gjorde jag så och det funkade. Fick ett steg 1-2 dagar efter tur och nästa några dagar efter retur.Hur funkar det nu?
Jag reser till Vilnius idag, flyger hem på måndag. Har köpt SAF på utresan.
Kan jag imorgon gå in i appen och köpa till SAF för hemresan och få totalt två steg mot ChangeMakers då?
I maj gjorde jag så och det funkade. Fick ett steg 1-2 dagar efter tur och nästa några dagar efter retur.
Är på resa nu och gjorde på precis samma sätt men har ännu inte fått något steg för utresan (4 dagar sedan).
Får hoppas att det bara är ett inkonsekvent system (inte första gången isfDet tar oftast 5 dagar för mig att få poängen + steg efter genomförd flygning.