Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

palmen

Moderator
Tack för ett snabbt svar palmen! Men hur vet du det här :) är det liksom gjorts liknande tidigare?
Har 80 segments nu, tack vare 4x promo och skulle åka imorgon till LHR en svängnoch började fungera nu om jag avbokar :) (ful stil, hur en BCare ska boka betald biljett!!! ;)
Det står ju i bilden, är man guld får man 23 segment. Om man är på väg mot diamond eller pandion tar de inte hänsyn till. Man får poäng/flighter för den status nivå man har, inte vad man är på väg mot. Är omöjligt att definiera vem som är på väg mot högre nivå eller inte.
 

FFlash

Medlem
Det står ju i bilden, är man guld får man 23 segment. Om man är på väg mot diamond eller pandion tar de inte hänsyn till. Man får poäng/flighter för den status nivå man har, inte vad man är på väg mot. Är omöjligt att definiera vem som är på väg mot högre nivå eller inte.

Ok, tack en gång till. Jag får sätta mig lite här och studera.
Har nämligen lite svårt att hinna med mitt LHR run imorgon så gärna skulle skippa det om jag bara kan lita på att jag får 23 legs till mot diamond kval med mina 80 nuvarande legs :)
 

FFlash

Medlem
Ja de räknas mot status, de räknas inte mot något annat. Poängen är rena statuspoäng (inte extra/baspoäng).

perfekt! Jag var kanske inte tydlig men nu svaradu på precis det jag ville höra!

Nästa upp blir då: är det nån som vill ta mina HEL-ARN-LHR retur imorgon? Namnändring går tror jag
 
Toppen