Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

aikelo

Medlem
Jag som blev silver (för första gången) under denna period, kommer även jag få poäng?
Har bryttid 28 feb -22.
Tänkte satsa mot guld nu under x4 perioden. Så lite gratis hjälp från SAS tackar man ju inte nej till.
 

nissefalk

Medlem
Jag som blev silver (för första gången) under denna period, kommer även jag få poäng?
Har bryttid 28 feb -22.
Tänkte satsa mot guld nu under x4 perioden. Så lite gratis hjälp från SAS tackar man ju inte nej till.

Verkar inte så, min fru är silver på egen merit men hon är just nu Guld då hon fått ett guld kort av mig, i hennes email idag så står det inget om att hon skall få några status poäng eller flyg krediterade i Oktober, i hennes email pratar de bara om 4x poäng intjäning
 
Som EBD med brytpunkt 31 Jan 2022 så fick man liknande mail: Hej Simon, vi vet att du har haft det svårt att få status i år...... NOT
Var klar redan i Juli månad, fortfarande ingen speciell morot att boka SAS framöver :p

Som EBD fick jag 45 flighter och 45 000 Bas. de bjöd alltså på guldet men ligger redan på 94 000 bas för årets intjäning!
 

ilon

Medlem
Även jag fick detta, och visst, det är en fin gest, men jag förnyade ju redan mitt Diamond i våras på förra x4 kampanjen, så detta ger mig absolut noll. :p
 

Protein48

Medlem
Har brytpunkt 31/1 och guld på egna meriter. Inte fått något mail än. Den där generösa poängen hade ju varit smutt.
 

JohanGE

Medlem
Hänger inte riktigt med - Erbjuder SAS nu en andra statusförlängning? Har tidigare fått en som förlängdes från 2020-11 (+3) och ett år framåt. Är detta en ytterligare?
 
Hänger inte riktigt med - Erbjuder SAS nu en andra statusförlängning? Har tidigare fått en som förlängdes från 2020-11 (+3) och ett år framåt. Är detta en ytterligare?
Vissa har haft lyckan att få förlängt två gånger, vi som haft oturen att gå med under "fel" månader har bara fått en gång och verkar bara få det också. Istället halverat krav för återkval i.o.m statuspoängen som sätts in på kontot under oktober.
 
Toppen