Jag börjar undra om jag är helt efterbliven eller om det är extremt svårt att lista ut hur man bokar hotell med bonuspoäng på sas.se. Det finns listor över hotellpartners, länkar till hotellen, beskrivningar över hur man går in på sin eb-sida och sen söker i deras hotellsökmotor osv men jag kan fanimig inte komma till något som leder till att jag kan söka eller boka.
"Inlösen av poäng hos våra hotellpartner är tillgängligt online. Allt du behöver göra är att logga in och gå till Min EuroBonus > Bonushotell och använda vår sökmotor. Du kan kontrollera rumstillgänglighet när som helst på dagen eller kvällen och göra din egen bokning. Du behöver bara tillräckligt många poäng för din vistelse."
Vilken sökmotor? Var?
"Inlösen av poäng hos våra hotellpartner är tillgängligt online. Allt du behöver göra är att logga in och gå till Min EuroBonus > Bonushotell och använda vår sökmotor. Du kan kontrollera rumstillgänglighet när som helst på dagen eller kvällen och göra din egen bokning. Du behöver bara tillräckligt många poäng för din vistelse."
Vilken sökmotor? Var?