Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

stopover

Medlem
Grymt! :cool:

Ska regga mig och ta en närmare titt på tjänsten.

Man vill ju få maximal nytta av de poäng som finns på EB-kontot, och jag tror att denna typ av plattform kommer hjälpa många som kanske inte är superrutinerade i att genomföra komplexa award-bokningar!
 

LSH

Medlem
Jag skulle kunna bidra med tillgångsstatistik för SAS-destinationerna. Exempelvis hur många businesssäten som släpps per år eller sannolikheten för släpp vid 330 och 123 dagar. Fundera på om det är intressant och i så fall hur ni vill ha data. Ganska krävande körningar det där så realtid är förmodligen uteslutet, men jag skulle kunna uppdatera en gång i veckan eller så.
 
Känns som en helt fantastisk tjänst och behöver ni ytterligare testare hjälper jag gärna till. Då jag själv inte är superrutinerad har jag lagt många timmar på att läsa på forumet för att lära från alla som kan bättre, detta känns som det verkligen kan uppa ens awardrese-game :D
 
Ansökt. Har jobbat lite som testare av it-verktyg men oklart om vad man hinner med. Finns tid ska jag klicka lite.

en tanke, är det med i sökverktyget att precisera medresenärers ålder? om de är under 12, om man tänkt/kan flyga med SAS?

”Ska vi åka med ungar el inte? Vi kollar i awardplanner om de anses vara ok värde att ta med dom el parkera dom hos morsan tills vi är hemma”
 
Ansökt. Har jobbat lite som testare av it-verktyg men oklart om vad man hinner med. Finns tid ska jag klicka lite.

en tanke, är det med i sökverktyget att precisera medresenärers ålder? om de är under 12, om man tänkt/kan flyga med SAS?

”Ska vi åka med ungar el inte? Vi kollar i awardplanner om de anses vara ok värde att ta med dom el parkera dom hos morsan tills vi är hemma”
Nej i detta skede så är detta verktyg för Star Alliance flygningar och inte rena SAS. Även om en SAS Business-sök ligger i pipen.
 
Toppen