Mattias Holmén
Medlem
Jag får inte upp UVF för St Lucia, bara SLU. Kanske mindre problem men ändå!![]()
Vart då?
Jag får inte upp UVF för St Lucia, bara SLU. Kanske mindre problem men ändå!![]()
När jag skulle lägga till resmål i ”Mina resor” men den kanske bara loggar St Lucia ändå?Vart då?
När jag skulle lägga till resmål i ”Mina resor” men den kanske bara loggar St Lucia ändå?
Kanske jag som gör fel, men kan inte lägga till flygresor eller annat. Kunde skapa en egen resa men när jag klickar på den så blir skickad till startsidan.Resmål (Stad/Ort) på Mina Resor är det just stad eller ort, inte flygplats. Och stadskoden för St Lucia är just SLU (vilket då inte syftar på flygplatsen).
Flygresor lägger man till under flygresor och då väljer man flygplatser![]()
Jag passade även på att lägga till en header för din destination.Kanske jag som gör fel, men kan inte lägga till flygresor eller annat. Kunde skapa en egen resa men när jag klickar på den så blir skickad till startsidan.
Ja nu fungerar det, får upp flyg+hotell. Snyggt!Nu då? Hade nog glömt öppna upp alla funktioner för alla medlemmar
Jag passade även på att lägga till en header för din destination.
Visa bifogad bild 160717
Nu är "Mina Resor" tillgängligt för alla medlemmar.
Lite feedback, vet inte om det är möjligt men om så är fallet hade det varit riktigt bra om man kunde anpassa vilka typer av förändringar man vill få notiser om. Ännu bättre om man kan anpassa det för separata flighter. Ser t.ex. stort värde i att få notis om equipment change på vissa rutter men kanske inte när SAS ändrar från A320neo till A320 på ARN-LLA.
(Erkänner att jag ibland blir lite smått nervös när mailen kommer så hade varit skönt att kunna filtrera bort de "onödiga").
Edit: en annan liknande idé är om det skulle vara möjligt att välja en gräns för notiser om tidtabelländringar? Har jag t.ex. en connection på 4 timmar spelar kanske inte en tidtabell ändring på < 30 min så stor roll och hade då varit bra att kunna ställa in att man endast vill ha notiser vid större förändringar på en sådan resa.
Har ingen koll på hur svårt det är att få till dessa saker utan det är bara några tankar. Tack för en grym tjänst överlag som sagt!