Jag har nu tittat lite närmare på tjänsten och vilken fart den utvecklas med. Allt är state of the art, och det viktigaste, enligt mig, uppnås med bravur: ” att tillhandahålla en enkel användarvänlig tjänst som hjälper medlemmar att inspireras, söka, hitta och boka awardsäten”
Visst kan jag genom mik roll gå hardcore style och söka direkt i Amadeus med alla verktyg jag har, men det finns ingen anledning när ett sådan här fantastiskt verktyg finns! Sitter själv på amex vouchers som förfaller och kommer använda denna tjänst för att hitta nästa äventyr
.
Jag och mina kollegor på IT/Loyalty men även kollegor på kommersiella sidan är helt överens: såhär ska en tjänst fungera!
Jag har precis mailat Mattias för få hans input över apier vi kanske kan tillhandahålla från vår sida för att hjälpa till att förenkla ytterligare innovationer och funktioner på denna tjänst.
På frågan i tråden tidigare;
På SAS jobbar vi just nu inte med vår award söktjänst (frågan var om vi arbetar med en motsvarande tjänst/funktion) utan andra mycket spännande funktioner och tjänster till medlemmar jag hoppas vi kan presentera i höst lite närmare
.
En kommande ny tjänst kan nog ge inspiration till ytterligare ett meny-alternativ på denna plattform
Grymt imponerad och följer med spänning denna tråd
Glad sommar allihop
Peter,
Tech Lead - Loyalty Solutions @ SAS