Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

011430121

Medlem
Finns väl inte överdrivet många direktflyg mellan Stockholm och stavanger.
Vissa dagar hittar men med kort stopp i SVG
upload_2015-4-11_17-58-45.png

Jag har precis bokat, avgång i mitten av juni
Skatten låg på 597 t&r Arn- iah
Varför kan man ej välja sittplats på Sk 951rs. 952 (Svg-Iah)
Förmodligen för vikt och balansen skull.
 
Jag funderar på att göra en Turnaround samma dag med SK 951/SK 952.
SAS kärran står 2h15 min i Houston.

Är det möjligt tror ni?
Kl 19.30 lär det väl inte vara några enorma köer till passkontrollen.
Tror ni USAs immigration myndighet kan tycka det är skumt?
Det sista jag vill är att bli "insläpad" på Polisförhör på IAH och missa flighten tillbaka till Stavanger.
 

johhenrik

Medlem
@johhenrik du har givetvis kollat i "månadskalenden" jag fick fel priser när jag sökte på vissa datum och det blev 100.000, men hittade datum där jag kunde boka för 50.000 poäng via månadskalenden.
Åker ut den 16 juli och retur den 18 juli.
Ut ARN-OSL-SVG-IAH
Retur IAH-SVG-BGO-TRD-ARN
597.- för det hela.
Då gäller det att få hotell tips, helst Hilton det verkar finns ett par att välja på.
Jag har ingen aning. Jag angav mina datum, det fanns plats på dem och det blev 100.000. Någon månad visade den inte, utan den visade en vecka i taget.
 

011430121

Medlem
QUOTE="johhenrik, post: 335641, member: 3318"]Jag har ingen aning. Jag angav mina datum, det fanns plats på dem och det blev 100.000. Någon månad visade den inte, utan den visade en vecka i taget.[/QUOTE]
upload_2015-4-11_19-28-51.png


Pricka i visa månadskalender så får Du upp vilka datum som det finns biljetter för 50,000 poäng
 

Johan Hbg

Medlem
2:05 räcker mer än väl på sola, så roligt är där inte. Ser ut som en väldigt bra connection det där. Bokningsläge för stockholmare.
 

johhenrik

Medlem
Okej, jag ville resa hem 31 augusti, men det får man inte, för man landar 1 sep, så därmed är man utanför kampanjen.
 
Jag funderar på att göra en Turnaround samma dag med SK 951/SK 952.
SAS kärran står 2h15 min i Houston.

Är det möjligt tror ni?
Kl 19.30 lär det väl inte vara några enorma köer till passkontrollen.
Tror ni USAs immigration myndighet kan tycka det är skumt?
Det sista jag vill är att bli "insläpad" på Polisförhör på IAH och missa flighten tillbaka till Stavanger.

Ursäkta men missförstå mig rätt nu, varför slösa 50.000 poäng på att bara flyga dit och tillbaka?
1-2 dagar kan du väl ta där borta? :)

Hade förstått om det var First med något spännande bolag men så bra är väl inte SAS att det är värt att bara åka fram och tillbaka utan poängintjäning?
 

Homer

Medlem
Ursäkta men missförstå mig rätt nu, varför slösa 50.000 poäng på att bara flyga dit och tillbaka?
1-2 dagar kan du väl ta där borta? :)

Hade förstått om det var First med något spännande bolag men så bra är väl inte SAS att det är värt att bara åka fram och tillbaka utan poängintjäning?

Finns minst två personer som garanterat inte håller med, ledtråd den ena är från Norge den andra från Finland. ;)
 
Toppen