DrKlas
Medlem
Färöarna bokat, 12 k poäng och en tusenlapp känns rätt bra för två pax t&r i plus.
Tack för tipset! 18 000 poäng för två vuxna och två barn i Plus gick inte att motstå så nu blir det Färöarna i sommar.
Färöarna bokat, 12 k poäng och en tusenlapp känns rätt bra för två pax t&r i plus.
Vad kostar det att avboka en inrikes SAS Eurobonusbiljett ? Är det 150kr per pers som man inte får tillbaks ?
Snabb fråga, lite OT för tråden kanske (ursäkta) men frågar ändå här eftersom det har betydelse för om jag ska dra iväg en bokning såhär på kampanjens sista dag.
Om jag bokar en resa för hela familjen 2 vuxna + 2 barn, går det att boka av en enstaka passagerare och få poäng tillbaka för dennes del av resan? Går det i så fall att göra helt automatiserat så att även pengar återbetalas? Eller måste man ringa, vilket väl medför serviceavgift?
Snabb fråga, lite OT för tråden kanske (ursäkta) men frågar ändå här eftersom det har betydelse för om jag ska dra iväg en bokning såhär på kampanjens sista dag.
Om jag bokar en resa för hela familjen 2 vuxna + 2 barn, går det att boka av en enstaka passagerare och få poäng tillbaka för dennes del av resan? Går det i så fall att göra helt automatiserat så att även pengar återbetalas? Eller måste man ringa, vilket väl medför serviceavgift?
Du måste vara inloggad, sen kommer rabatten synas först när du valt båda flighter. Rabatten syns därefter i summeringen i bottenlisten på sidan.Jag får det inte att funka LLA-ARN-LLA eller andra inrikesdestinationer när jag provar boka utan får endast ord priser. Är det någon annan som fått det att funka idag? Kommer det rabatterade priset upp direkt eller vid betalning?
Går inte att boka av bara en person i en resa online, men om du istället bokar den personen på ett eget PNR redan från början så går det fint. Alltså boka en person på separat bokning. Personen som bokar behöver inte vara med på bokningen, FlyPremium gäller ändå.
Står ju uttryckligen i bokningarna
Om du vill avboka denna bokning endast för en resenär, kontakta SAS kundtjänst
Det ska ju inte kosta något eftersom det inte går att göra online
Annars går det ju att använda det här formuläret om det inte är kort om tid
Avboka | SAS
Jag får det inte att funka LLA-ARN-LLA eller andra inrikesdestinationer när jag provar boka utan får endast ord priser. Är det någon annan som fått det att funka idag? Kommer det rabatterade priset upp direkt eller vid betalning?