Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Den som lever får se, Nordkorea sa att de skulle skjuta upp en raket men det blev som det blev med det :)

Upp som en sol och ned som en pannkaka - risken finns att EB's firande den 27 april blir likadant. Men jag hoppas verkligen att de överträffar sig själva och iaf når 10,000 meter! :)

Blir det inget annat så blir det i alla fall en tävling

Win a trip for 4 to any destination in the world
On April 18 there is only a few days to go.
So the invitations need to be written and sent out! Watch the film and win 320.000 points.

ImageGen.ashx

Hmmm. Kanske skall vi tolka detta så att den 27 April ska SAS lansera en ny inredning på sina kommande flygplan med Sky Interior samt mer synligt på flygplatserna... :rolleyes:

Slik blir nye SAS - Aftenposten

Mycket möjligt, även om det egentligen inte är direktrelaterat till firandet av Eurobonus 20-årsdag.

Jag noterar att det tycks vara notoriskt svårt att hitta både billiga ordinarie biljetter och award seats på populära rutter den 27:e. Är det måntro folk som bokar bara för att eventuellt kunna få ta del av de utlovade överraskningarna?

Jag noterar att det tycks vara notoriskt svårt att hitta både billiga ordinarie biljetter och award seats på populära rutter den 27:e. Är det måntro folk som bokar bara för att eventuellt kunna få ta del av de utlovade överraskningarna?

Själv bokade 2 veckor sen ARN-CPH-ARN. Betalade ca 2500 SEK för denna resa. Ut 27 och hem 29 april.

Hela familjen i Business ARN - LHR den 27:e. Nappade på SAS Business Special.
Tack för tipset här på BC.se !

Mycket möjligt, även om det egentligen inte är direktrelaterat till firandet av Eurobonus 20-årsdag.

Tror snarare så att det är många som bokat in semesterresor över långhelgen sedan lång tid tillbaka...

Kollade av en slump SAS avgångar på fredag och det finns inte många platser ut i Europa med SAS
CDG, LHR helst slut!
BRU 1 plats i Eco Extra och 2 i C via CPH sent på eftermiddagen
Skall själv åka med SK 589
Milano 3 platser kvar
FRA och MUN ströplatser med LH
CPH ströplatser
OSL och HEL gott om platser
Ser ut som det kommer att vara mycket folk ute på ARN på fredag, tack att man har Fast Track

Undrar om det kommer att vara något "20 års jubel" ombord på fredag?

Toppen