Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Fick just ett mail för mars firande:

Vinn en resa för två till Beijing

Just nu förbereder Karin och Susan på EuroBonus bordsdekorationerna. Gissa vilket land de fått inspiration från och du kan vinna 160 000 Extrapoäng – det räcker till en resa för två till Beijing!

Vann du förra månadens tävling? Titta in på vår jubileumssida där vi avslöjar vem vinnaren är.

Glöm inte att rösta på din favorit bland alla partyidéer. Vi har fått in runt 5 000 idéer och de bästa kommer att förverkligas.

Länken i mailet är ev. personifierad så den kan jag inte klistra in direkt.

Här är en direktlänk:
Win a trip for 2 to Beijing

Oj vilken flashback till lekis man fick där - det var väl ungefär senast jag höll på med dold text. Hur var det nu, man kunde skriva med citronsaft och sedan värma för att få fram texten?

Dessa så kallade "erbjudanden" från SAS är ju värdelösa. Blir det inget bra nu så tar jag ut mina poäng på andra bolag än SK och då förlorar SK bara ännu mera pengar!

2000 poäng med Sixt per hyra, det är billigt att hyra från Sixt på vissa ställen.

Vauxhall/Opel Corsa 3dr 1 dag Manchester Flygplats
Förväntat hyrpris inklusive moms och Premium location fee 25,98 GBP

Vauxhall/Opel Corsa 3dr 1 dag Manchester Central
Förväntat hyrpris inklusive moms 22,98 GBP

(dessutom ca 5% billigare om betalar i förskott)

Kikade in, som vanligt, för att se om det finns några trevliga poängrabatter.

Undrar vad för analfabet de anlitat för att skriva följande text:

"Kära medlemmar,
Tack för ditt intresse, dock är de inte längre tillgängliga på flyg... för tillfället!
Om du drömmer om att få boka en resa med härlig poäng rabatt, kom snart tillbaka!
Under tiden, var med och ta del av vårt 20-års firande eller kolla andra erbjudanden vi har på fliken EuroBonus nyheter!"

Kikade in, som vanligt, för att se om det finns några trevliga poängrabatter.

Undrar vad för analfabet de anlitat för att skriva följande text:

"Kära medlemmar,
Tack för ditt intresse, dock är de inte längre tillgängliga på flyg... för tillfället!
Om du drömmer om att få boka en resa med härlig poäng rabatt, kom snart tillbaka!
Under tiden, var med och ta del av vårt 20-års firande eller kolla andra erbjudanden vi har på fliken EuroBonus nyheter!"
Verkar vara direktöversatt av någon automatiskt tjänst eller någon med ordbok istället för språkkunskaper.

Kom att tänka på att jag flyger ARN-CPH-IAD just den 27:e april när firandet ska kulminera.
Är det någon annan som har flyg inbokad den dagen? Ska man förvänta sig något extra kanske? :)
Att döma av kampanjsajten så lutar det väl åt något i stil med tårta och serpentiner...

Toppen