Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Eftersom kampanjen(Sverige, Danmark - Chicago i ekonomiklass för 30.000 EB poäng) är bokbar imorgon(måndag) 21 feb, så mistänker jag att ny kampanj kommer på tisdag 22 feb.

21 feb är på tisdag så det är nog rimligt att anta att det är ny kampanj på onsdag 22 feb då och inget annat.

fast det står ju klart och tydligt i mailet från sas

Själva födelsdagsfesten är den 27 april 2012, men det händer saker den 20:e varje månad fram till dess. Håll ögonen öppna den 20 januari.

Så troligen kommer de annonsera något idag. De kan ju inte ha glömt bort att det är den 20e idag.

Bah.

Jag frågade till sist SAS på Facebook om det skulle komma några erbjudanden idag. Det gör det inte. :(

Leif Nixon > SAS
Visst *är* det den 20:e idag?

SAS Hej Leif. Ja det är den 20e idag. // JH

Leif Nixon OK, då fortsätter jag trycka Reload på SAS EuroBonus 20 years i väntan på månadens erbjudanden, då.

SAS Hej Leif. Du har en ny tävling där du ska gissa landet och kan vinna poäng. De erbjudanden som finns nu har funnits sedan förra veckan och lades ut under en längre period med fler destinationer. // JH

Leif Nixon Åh. Det stod ju "Själva födelsdagsfesten är den 27 april 2012, men det händer saker den 20:e varje månad fram till dess." i ett mailutskick i januari, så jag trodde det skulle komma något ytterligare i stil med Shanghai-erbjudandet i dag. Men det gör det alltså inte?

SAS Hej Leif. Då belastningen på sidan i och med den till Shanghai så valde vi att göra på detta vis den här gången. // JH

Leif Nixon Ah, OK. Nå, då ska vi se om jag hinner hugga några business-platser till London innan det nuvarande erbjudandet går ut.

Toppen