Senaste nytt

Etihad drar sig ur Skytrax

pep

Medlem
Måske. Men jeg har fået ca. 90 % igennem af 87 anmeldelser. Og hvis man læser anmeldelserne generelt er der mange, mange negative for langt de fleste (alle?) selskaber. Det giver et godt fingerpeg og er langt bedre end ingenting. De sender email tilbage for at checke personen der har afsendt. Let's prove them wrong....?? Og, er der noget bedre... - det har jeg ikke kunnet finde?
 
SKYTRAX er måske ikke neutral - men hvordan er de biased? Hvad giver bedre rating ? End ikke her på bc.se har vi en lignende systematiseret rating - derved har vi faktisk ikke noget ordentligt billede baseret på et stort antal anmeldelser? Vi kunne lave noget bedre her på dette forum - det ville jeg gerne støtte. Men det skal være lettere og hurtigere end vores "stjerneanmeldelser" der er alt for tidskrævende og - efter min mening - alt for objektive ! Man må godt være subjektiv - det udjævner sig alligevel ved et stort antal anmeldelser...

Nu kender jeg ikke til Skyttrax system, men her på BusinessClass har du faktisk mulighed for at lave en "Bedømmelse" af et produkt dvs. du vurderer nogle punkter fra 1-10 og kan skrive en kommentar til. :)
 

agehall

Medlem
Let's prove them wrong....?? Og, er der noget bedre... - det har jeg ikke kunnet finde?

Pep, jag vet att du är en stor fan av den där bluffen. Jag förstår dock inte varför. Det finns flera här som fått recensioner censurerade. Testa själv att skriva en riktigt negativ recension om ett bolag de har höga betyg på och se vad som händer.

Jag föredrar recensioner på BC alla dagar i veckan. Eller varför inte en trip report. Finns många bra här och även på FlyerTalk som ger en mycket bättre bild av hur ett flygbolag är än vad Sh*ittrax någonsin kan göra.
 

NyfikenGrau

Medlem
Vad jag inte förstår är varför exempelvis ett extremt kaxigt och extremt lågvärderat bolag som Ryanair deltar?

Jag förväntar mig hur som helst en massflykt från Skytrax nu när proppen gått ur, gissningsvis samtliga bolag med tre stjärnor eller sämre.

Sedan är problemet agehall beskriver med Skytrax tyvärr generellt utbrett på betygsättande siter, i synnerhet om du som första recension ger lågt betyg till något med högt genomsnittsbetyg. Detta gäller enligt min erfarenhet i synnerhet privatboenden (typ hyra hus på homelidays.com eller liknande). Fick en gång ett omdöme refuserat 3 gånger på en sådan sida, med resultatet att en från början starkt kritisk recension var så urvattnad att den kunde tolkas som nästan neutral :(
 

pep

Medlem
...her på BusinessClass har du faktisk mulighed for at lave en "Bedømmelse" af et produkt dvs. du vurderer nogle punkter fra 1-10 og kan skrive en kommentar til
Nej jeg er ikke fanatisk med Skytrax men i mangel af bedre bruger jeg det en del. Chr., hvad er referensen? Er der nogen sammenstiling / sammenligning af selskaber?
 
Toppen