Kommenterar du t.ex. inte på nyhetsartiklar? Blir ju smått bisarrt att kommentera nyhetsartiklar skrivna på engelska med ett annat språk, må det vara svenska, danska eller norska. Bara för att ta ett exempel. Sedan är ju kvaliteten på det som publiceras ännu viktigare, där har vi varit bortskämda.Det svenska forumet gör ju bc unikt för oss. Vad gäller artiklarna så berör det mig inte om de är på engelska eller svenska dock.
Det är väl 1% av mina kommentarer och jag kan leva med att kommentera på engelska om det är så. För mig är det redaktionella inte lika viktigt som forumet iaf.Kommenterar du t.ex. inte på nyhetsartiklar? Blir ju smått bisarrt att kommentera nyhetsartiklar skrivna på engelska med ett annat språk, må det vara svenska, danska eller norska. Bara för att ta ett exempel. Sedan är ju kvaliteten på det som publiceras ännu viktigare, där har vi varit bortskämda.
Sedan förstår jag inte riktigt sambandet mellan bild och text....Uppenbarligen vänder dom sig enbart till manliga resenärer om man tittar på bilden och vilka artiklar de valt.