Senaste nytt

[Error Fare] UK - Hawaii, från £236 roundtrip, Skyteam och Star Alliance

Exempel på datum som går att boka, använder man momondo så får man bra staplar högst upp som visar vilka som är billiga dagar. Pris 450$ på Uniteds hemsida (de har väl kvar 24h öppet köp trot jag)
upload_2017-3-7_15-33-49.png

Den resan skulle ge omkring 17000 miles till Singapore KrisFlyer. Är dock itne jättesugen på att resa så långt bara för att och vara borta en vecka. Tillkommer ju dessutom positionering till Manchester.

Finns även priser till Las Vegas och Santa Ana...

British Airways: Inverness, Scotland to California and Las Vegas from £240!

Travel dates:
April 2017 – January 2018

Sample dates:
Apr 20-27, May 5-11, May 23-Jun 6, Jun 13-27, Aug 22-Sep 6, Oct 2-10, Nov 8-16, Dec 17-27, jan 10-20

Routing:
Inverness – Santa Ana – Inverness
Inverness – Las Vegas – Inverness

How to book:
Click here >> or follow the links below and adjust travel dates.

Baggage policy:
One cabin bag and one piece of checked baggage per passenger. Better flight time is available for a bit more.

Sample reservations:
Inverness – Santa Ana – Inverness >>

Inverness – Las Vegas – Inverness >>

Finns även priser till Las Vegas och Santa Ana...

British Airways: Inverness, Scotland to California and Las Vegas from £240!

Travel dates:
April 2017 – January 2018

Sample dates:
Apr 20-27, May 5-11, May 23-Jun 6, Jun 13-27, Aug 22-Sep 6, Oct 2-10, Nov 8-16, Dec 17-27, jan 10-20

Routing:
Inverness – Santa Ana – Inverness
Inverness – Las Vegas – Inverness

How to book:
Click here >> or follow the links below and adjust travel dates.

Baggage policy:
One cabin bag and one piece of checked baggage per passenger. Better flight time is available for a bit more.

Sample reservations:
Inverness – Santa Ana – Inverness >>

Inverness – Las Vegas – Inverness >>

Helt klart bra priser, men det blir ändå dyrare än SAS kampanj till Los Angeles/San Francisco om man ska starta i skandinavien.
Las Vegas är ju dock en helt annan prisbild

Jag söker som en lykta efter de biljetter som jag behöver så jag delar gärna med mig av dessa priser som dyker upp.

Märkligt ändå att det är så mycket dyrare till Las Vegas än till SFO/LAX med tanke på att det inte är så långt emellan...

Jag söker som en lykta efter de biljetter som jag behöver så jag delar gärna med mig av dessa priser som dyker upp.

Märkligt ändå att det är så mycket dyrare till Las Vegas än till SFO/LAX med tanke på att det inte är så långt emellan...
Utbud och efterfrågan... Finns väldigt få direktflighter till Las Vegas jämfört med SFO/LAX. Och de som ska till Las Vegas är väl ofta benägna att betala betydligt mer (ungefär som Danmark vs Sverige i biljettpriser).

Toppen