Delayed
Medlem
Japp, så länge det fungerar som idag blir det kvar. Skaplig intjäning och accepteras någorlunda där jag ofta handlar.Man kan ju alltid behålla SAS Diners för poängintjäningen
Japp, så länge det fungerar som idag blir det kvar. Skaplig intjäning och accepteras någorlunda där jag ofta handlar.Man kan ju alltid behålla SAS Diners för poängintjäningen
Det finns olika priority pass, det som kommer med amex platinum får man en gratis gäst i loungen.Hej
Jag är ny här på forumet och jag har Lounge Key via ett Platinum kort där jag har unlimited free access till över 1000 lounger och det fungerar bra jag är rätt nöjd än så länge. PP och LK har samma ägare i grund och botten. Med tanke på att det är unlimited free access så är det betydligt billligare än PP 1700:- / år jämfört med PP som tar ca 4000:- om jag inte misstar mig?
För en gäst blir jag debiterad €24 som är marginellt billigare än PP som tar US$ 32. PP har däremot ca 200 lounger mer än LK, men har inte märkt någon brist på Lounger när jag har rest.
Micke
Närmast provocerande rubrik på det mailet.Fick nyss mail att mitt Eurocard Patinum går över till Lounge Key.
"Nya smarta uppgraderingar"
En klassisk "enhancement".Närmast provocerande rubrik på det mailet.
Priority Pass har väl också "digitalt kort" man kan ha i telefonen tex -- men det är upp till varje "köpare" att välja om de ska ha den tjänsten eller inte, och Eurocard har valt att inte ha med det...Enda fördelen med Lounge Key över Priority Pass är att man kan använda kortet som entré så man slipper ett extra kort i plånboken, men det väger inte upp på långa vägar.