Senaste nytt

Erfarenheter av Berlin Brandenburg Airport

011430121

Medlem
Idag vid 10 tiden så tog säkerhetskontrollen med fast track 37 minuter!
Gick in i fast track spärren och sedan blandas man med den vanliga kön, det är inte första gången det har hänt här på BER
Tycker det är en trevlig flygplats när man har passera säkerhetskontrollen och vissa otrevliga tjänstemän som den äldre herren i fast tracken när jag frågade om att det var blandat kö han bara slog ut med armarna och sa inget.
 

Sir Lemon

Medlem
S-bahn eller RE-spåren? Kanske de har boostat med lite nano-celler i källaren?

Jag har två gånger (en gång är ingen gång, två gånger är en gong-gong... efter det implementerat en vana att göra det innan rulltrappan) råkat ut för att biljettköpet först gick igenom en stund efter tunneln. Inte åkt på kontrollavgift, men de brukar vara rätt nitiska om det uppdagas.
Det brukar de vara!
 

Kris

Medlem
Idag vid 10 tiden så tog säkerhetskontrollen med fast track 37 minuter!
Gick in i fast track spärren och sedan blandas man med den vanliga kön, det är inte första gången det har hänt här på BER
Tycker det är en trevlig flygplats när man har passera säkerhetskontrollen och vissa otrevliga tjänstemän som den äldre herren i fast tracken när jag frågade om att det var blandat kö han bara slog ut med armarna och sa inget.
Classic BER! Front-end på BER är bedrövlig. Jag har gett upp fasttrack på BER. Kollar oftast skärmarna med kötid och väljer därefter. Med mindre det är uppenbart tomt rakt fram när man kommer från tågen.

Det var bättre förr... Tegel... :D
 
Toppen