Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Tack @Morgan för infon. Jag visste inte att man kunde tjäna 45 SEK per bokning på SAS.

Jag bokade Stockholm-Hamburg t/r som två separata bokningar och det verkar som jag får 45 SEK per bokning.
Som grädde på moset får jag dubbelt på all handel (inkl. SAS) inom första 48 timmar från registrering så mina 6 enkelresor genererar 540 SEK återbäring. :)
([45 SEK x 200%] x 6) = 540 SEK

EDIT: med tanke på genomsnittspris av mina enkelbiljetter Stockholm-Hamburg v.v är runt 500 SEK inkl. skatter, blir det nästan var 7:e biljett gratis (köp 6 få 7), om jag bokar allt under denna 48 timmars period. :D
Hmm, jag har fått bekräftelse e-mail från Refunder.se om mina tre SAS bokningar men inte mer.
Det står ingenting om att max tre köp per dag per partner (affär). :confused:

Man kan bjuda in nya medlemmar som får 50kr vid 1:a köpet + att man själv får samma.

Vidare finns det andra liknande siter

Har du provat de andra? Är de seriösa, någon särskild du rekommenderar? Det finns ju en rad halvoseriösa aktörer tyvärr, jag har inte haft något strul alls med Refunder.se, än i alla fall...

OBS när du använder refunder, töm cache och cookies, klicka inte på någon annan sida i någon annan tab, jag blev blåst på konfekten då jag råkat ha en annan tab öppen...

Har du provat de andra? Är de seriösa, någon särskild du rekommenderar? Det finns ju en rad halvoseriösa aktörer tyvärr, jag har inte haft något strul alls med Refunder.se, än i alla fall...

Nix bara konstaterat att de finns
Kollade upp vem som ligger bakom, ganska lätt i första fallet.

Cashbackshopping.se. ägare SELIN TRADING Selin, Johan Andreas (26 år) - 1988-05-04 UPPLANDS VÄSBY
Miljontals svenskar kan spara stora pengar med ny sajt - Selin TradingSelin Trading

Jag har nyss bokat ett boende hos booking.com och jag gick via länken på refunders hemsida. Jag har fått min bekräftelse ifrån booking.com, men jag har inte fått någon bekräftelse ifrån refunder. Är detta normalt? Tydligen ska man få sin återbäring mellan 1-30 dagar efter betald och nyttjad bokning. Betyder det att jag får vänta tills dess för att få bekräftelse på att processen gick bra?

Jag har nyss bokat ett boende hos booking.com och jag gick via länken på refunders hemsida. Jag har fått min bekräftelse ifrån booking.com, men jag har inte fått någon bekräftelse ifrån refunder. Är detta normalt? Tydligen ska man få sin återbäring mellan 1-30 dagar efter betald och nyttjad bokning. Betyder det att jag får vänta tills dess för att få bekräftelse på att processen gick bra?
Jag fick ett e-mail dagen efter min bokning på Booking.com men det ligger som "Inkommande återbäring" för jag har inte övernattat på hotellet än.

Som info till potentiella samlare... Denna cashback-sajt betalar bara ut bonusen i jämna 50-tal. Om du har 195 kr bonus på ditt konto betalar de bara ut 150 kr och behåller 45 kr tills vidare. Det var en sur upptäckt för mig.
Men man går väl inte miste om de 45 kronorna? Om man tjänar in 5 kr till kan man väl ta ut en femtiolapp?

Toppen