Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Ja, top cashback, det är inte alla butiker som funkar om man inte har engelskt bankkonto men många och ibland är det riktigt bra med signup bonus och vissa kampanjer som när de hade kampanj på IHG hotellbokningar så blev det bra med cashback
Utbetalning via paypal

Har engelskt bankkonto så inga problem för mig gällande butiker som inte tar paypal. tack!

Hur vanskligt är det att skicka in sitt bokningsnummer till Refunder? Bokade med Qatar i fredags och vi har fortfarande inte fått något mail om att bonusen är registrerad. Så då går det att gå via deras sida och anmäla detta, dock vill de ha hela bokningen med bokningsnummer mm. Med bokningsnummer och efternamn så kan de väl logga in och avboka hela resan om de skulle få för sig det?

Biljetterna landade på ca 50kkr så 1% blir ändå 5000kr.

Ny sida MyBonus.com (för mig iaf)
Med kampanjer nu ( dubbel bonus ) Expedia 10% på hotell, Avis 8%, hotellkedjor mm

De har ett intressant upplägg där man förutom
* värvningsbonus 50kr
* får kickback (10% av deras bonus) från de som man värvat under en period
Är det 50 kronor till värvaren eller både till värvaren och den som blir värvad? Jag tar gärna en värvningslänk!

Tar gärna en värvningslänk till My Bonus också.
Bara till den som värvas. Värvaren får kickback (10% av deras bonus) från de som man värvat under deras första år.
De tio procenten tas väl inte av den värvades bonus? Vill bara dubbelkolla. Om det är så att värvarens 10 % betalas av My Bonus tar jag gärna en värvningslänk.

Toppen