Senaste nytt

Enklast med standby upgrade

Då håller jag med om att det är rätt dyrt. För en garanterad uppgradering hade det varit betydligt mer prisvärt.
Varför skulle de sälja en garanterad uppgradering som blir billigare än fare difference?

Du får dock poäng för den uppgraderade klassen på LH, men jag vill minnas att det är den lägsta Business som ger bara 100% till Miles&More och Eurobonus.

Varför skulle de sälja en garanterad uppgradering som blir billigare än fare difference?

Du får dock poäng för den uppgraderade klassen på LH, men jag vill minnas att det är den lägsta Business som ger bara 100% till Miles&More och Eurobonus.

Verkar inte helt enkelt att få till en uppgradering efter biljettköp :) Men känns som enda alternativet ändå är Lufthansa.

Flög till Bangkok med Thai nu i januari och betalde 4500 kr för en uppgradering till business från economy. Dock genom resebyrån som alltid hjälp oss med thailandsresorna.

Riktigt prisvärt med tank på vad Thai ska ha för en businessbiljett.

Jag håller helt med om det. Men ibland kan man ju ha tur och hitta något som ger orimligt bra värde :)

Toppen