Senaste nytt

Enkät Lojalitetsprogram och Servicekvalitet

Nu stänger vi enkäten. Vi vill passa på att tacka alla för ert deltagande, era svar betyder mycket för oss! Nu ska vi sammanställa enkäten och inom tid ska vi kunna presentera en sammanställning av resultaten här i tråden.

Återigen tack så mycket för ert deltagande!

Med vänliga hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin
 
Hej igen!

Jag och min uppsatspartner är sedan några veckor tillbaka klara med vårt examensarbete; "Lojalitetsprogram inom flygbranschen: En kvantitativ studie i hur upplevda fördelar av ett flygbolags lojalitetsprogram och resefrekvens förhåller sig till tjänstekvalitet". I dagarna har uppsatsen publicerats på Handelshögskolan vid Umeå universitets sidor för studentuppsatser och är således tillgänglig att läsa för den som är intresserad: urn:nbn:se:umu:diva-122643 : Lojalitetsprogram inom flygbranschen : En kvantitativ studie i hur upplevda fördelar av ett flygbolags lojalitetsprogram och resefrekvens förhåller sig till tjänstekvalitet.

Vi vill än en gång tacka alla som besvarade enkäten och därmed bidrog oss att realisera denna studie. Tack vare er kan vi idag titulera oss civilekonomer.

Tack och trevlig sommar!

Med vänliga hälsningar,
Philippe Massart & John Skarin
 
Toppen