Senaste nytt

[Enkät] Har ni använt Deals som postats här någon gång?

Hur många gånger har ni använt Deals som postats här?

• 0 : Aldrig

Votes: 42 30,7%
  • 1 gång

Votes: 44 32,1%
  • 2-4 gånger

Votes: 46 33,6%
  • 5-10 gånger

Votes: 4 2,9%
  • 11 gånger eller mer

Votes: 1 0,7%

• Total voters
    137
Menar du via deals-delforumet eller via Businessclass som sådant?
Deals-delforumet: Nix, inget än
Busniessclass.se: Japps, Carlson aktieägarguld + två hotellpromotions har jag utnyttjat, + statsumatchning Malev/Finnair

Lade min röst på att jag använt Deals en gång men inser att det är åtminstone två gånger:
dels LH 11-11-11 dealen och dels BA ARN-HKG specialen i C. Deals är en mycket upp-
skattad kolumn - heder till framförallt AHO !

Jag har hoppat på flera deals, men de två bättre deals jag hoppat på var OSL-IST-BKK i C med TK för runt 8.000:- samt 11/11/11 C rean med Austrian till NRT.

Har haft 2 bokningar som jag av olika skäl behövt stiga av. Dels Thai economy dealen till BKK, dels Air Berlin Etihad till BNE. Som jag troligen kommer att boka i oktober om priset ligger kvar. Har även vidarebefodrat en del tips. Det viktiga är att det ger inspiration. Vi har intensivt diskuterat här hemma om vi skulle hoppa på Honolulu dealen. Vilket har varit ganska kul. Inte alla som flugit där framme i familjen. Dessutom har man fått upp ögonen för hur priserna kan variera.

Det har blivit en bokning med Finnair till Bangkok, men har varit nära flera gånger tidigare med just resor bortåt asien till efter tips här. Missade ju tyvärr 11/11/11-rean då jag var på Nya Zeeland precis då. Annars hade säkert den också slunkit med.

Har hitintills inte haft möjlighet att utnyttja någon deal, men det beror mest på hur min arbetssituation ser ut där det är mer eller mindre omöjligt att planera något. Keep up the good work AHO!

Toppen