Något förundrad fick jag en enkät hur jag uppfattat ombordservicen på en flight FAO-CPH i oktober.
Frågar mig varför ödslar man resurser på dylik enkät i dessa tider.?
Vilka svar förväntar de sig?
OK ren och fräsch cabin gav en 10.a
Men f.ö..
En näst intill folkskygg cabin crew,
- Vanlig safty demonstration
- Snabbservering av bekanta rullen + Coke i Plus, försäljning WASA knäcke samt Coke i Go.
- Därefter försvann de. Förutom hastig check innan landning visade de sig inte över huvud taget under resterande flygning på 3.30. Dukade inte ens av tomma Coke-burkar m.m.
Fick alltså svar från mig de förtjänar, men undrar om det förändrar något och som sagt varför sådan enkät med det ombord upplägg de har i nuläget.
Borde räcka med att någon serviceansvarig på SAS gjorde studierese flight med Lufthansa/Swiss!
Frågar mig varför ödslar man resurser på dylik enkät i dessa tider.?
Vilka svar förväntar de sig?
OK ren och fräsch cabin gav en 10.a
Men f.ö..
En näst intill folkskygg cabin crew,
- Vanlig safty demonstration
- Snabbservering av bekanta rullen + Coke i Plus, försäljning WASA knäcke samt Coke i Go.
- Därefter försvann de. Förutom hastig check innan landning visade de sig inte över huvud taget under resterande flygning på 3.30. Dukade inte ens av tomma Coke-burkar m.m.
Fick alltså svar från mig de förtjänar, men undrar om det förändrar något och som sagt varför sådan enkät med det ombord upplägg de har i nuläget.
Borde räcka med att någon serviceansvarig på SAS gjorde studierese flight med Lufthansa/Swiss!