Och med tjäna in menar du egentligen "köper genom årsavgiften på ett kreditkort" eller något sådant, gissar jag? Det blir onekligen svårare och svårare att motivera lojalitet...
Inte direkt min poäng, men bra poäng.
Och med tjäna in menar du egentligen "köper genom årsavgiften på ett kreditkort" eller något sådant, gissar jag? Det blir onekligen svårare och svårare att motivera lojalitet...
Jag måste som sagt säga emot dig, ett sådant program bygger inte lojalitet på sikt. Men, det är en helt annan diskussion, vi bör inte gå off-topic redan på första sidan i tråden![]()
Dags för ännu en fantastisk enhancement. Denna gång från Hilton HHonors som har beslutat sig för att ta bort 500 miles bonusen som man får vid double-dip.:
Det var väl den alltid välinformerade Homer som hade en bra poäng när frågan var uppe tidigare gällande double-dipping eller lägga allt på HH. Om man t.ex. fick 1000 Avios och rummet kostade sådär £60 var det bättre värde att dela upp det; en del HH och en del flygprogram. Om värde till flygprogrammen blir sämre, är kanske inte detta lika gynnsamt för "billigare" nätter.
500? man får ju 750 Avioser som standard, när man går miste om detta måste man ju bli
50% mer irriterad än om det bara handlar om 500![]()
Du behöver vidga dina vyer, Turkiet är inte världens medelpunkt![]()